Nový čínsky zákon má prísť do platnosti 1. mája 2017. Tento zákon bude vyžadovať od tvorcov hier, v ktorých budú boxy s náhodnými predmetmi, zverejnenie šancí na drop jednotlivých virtuálnych predmetov. Namiesto spoliehania sa na rôzne experimenty, z ktorých sme sa snažili vypočítať šancu na drop jednotlivých predmetov, dostaneme tieto percentá overené priamo od vývojárov.

[embedyt] http://www.youtube.com/watch?v=oMPAKKsjdL0[/embedyt]

V znení tohto zákona nájdeme napríklad to, že výrobca hier bude musieť verejne oznámiť všetko o daných virtuálnych predmetoch. Po dobu najmenej 90 dní budú musieť tvorcovia hier uchovávať štatistiky s náhodnými dropmi.

Tento zákon má zatiaľ platiť iba pre Čínu, no je jasné, že dopad to bude mať aj za jej hranicami. Zistiť % na získanie daného predmetu z čínskych zdrojov nebude veľký problém, ak predpokladáme, že výrobcovia hier budú mať drop-rate nastavený rovnako pre všetky krajiny.

Dopad to môže mať taktiež na konkurenčný boj medzi hrami, jednoducho ak hráči uvidia, že hra A má výhodnejší drop-rate ako hra B, bude vyvíjaný nátlak na tvorcov hry B, aby zvýšili drop-rate pre uspokojenie svojich fanúšikov.

Aký dopad na svet online hier bude tento zákon mať si zatiaľ netrúfame odhadnúť, môže priniesť úplnú revolúciu v systéme náhodných dropov, alebo to bude len bezvýznamná zmena, vďaka ktorej budeme mať prehľad o našich šanciach získať vytúžený knife, skin, alebo iný predmet. Čo si o tom myslíte Vy?

zdroj: pcgamer.com

 

 

Nový zákon o virtuálnych predmetoch v hrách!
4 (80%) 1 vote[s]

Zdieľať