V noci zo stredy na štvrtok Valve vydalo nový update, v ktorom chce odskúšať našu trpezlivosť. Revolver R8 a Negev totiž boli opäť pridané do kompetitívneho módu a ako súčasť experimentu im bola znížená cena. R8 kúpime za 700$ a Negev len za 2000$!

Okrem toho bol hre pridaný nádych sviatkov a pomocou priestorového zvuku HRTF by sme od dnes mali ľahšie určiť, z ktorého smeru zvuk pochádza. Hlasitosť zvuku sa odteraz so vzdialenosťou zmenšuje pravidelne.

Síce kvitujem snahu Valve experimentovať so zbraňami a ich snahu zaviesť aj menej obľúbené zbrane, dúfam však, že cena Negeva bude čoskoro zmenená, pretože to teraz v MM vyzerá ako na ďalekom východe. Už chýbajú len kone.

Iba pre zaujímavosť, kurence sú opäť vyzdobené a keď sa zľaknú, dajú vám vajíčko 🙂

Celý log zmien:

[CSGO] – Added Holiday Cheer.

[GAMEPLAY] – For a limited time, the Negev and R8 Revolver are available in Competitive Matchmaking.
– R8 Revolver: Price reduced to 700
– Negev: Price reduced to 2000 as a starting point, to promote experimentation with the weapon.

[AUDIO] – Volume now decays smoothly over distance, instead of by discrete steps.
– Adjusted HRTF audio mix to more closely match sound quality without HRTF.
– Added snd_hrtf_distance_behind (default 100), which allows HRTF to more closely match the perceived direction of a sound source as seen by the actual player behind a monitor.
– Fixed a bug where music volume would be set to the maximum level while accepting a lobby invitation.

[SERVERS] – Added support for official game servers in Guangzhou and Shanghai for the Perfect World CS:GO Beta.

[MISC] – Added Team ID option “Always On w/Equipment” to Game Settings
– Spectators can now use overhead equipment display.
– Fixed overhead equipment display not updating in some cases.
– Fixed orientation of stickers on dropped weapons.
– Adding Game State Integration output for use by tournament organizers. New output for player equipment value (with log_level 3), showing the observer slot for each player and adding a new ‘PhaseCountdowns’ feed for timing the end of warmup/freezetime/round ends.

Foto: cybbet.com
4/5 - (1 vote)